معرفی متخصصان برتر

 مبل شویی در مشهد

مبلمان یکی از وسایلی است که در معرض بارهای سنگین قرار می گیرد. در یک خانه یا دفتر، چندین عملکرد را به طور همزمان انجام می دهد. گرد و غبار به طور مداوم روی سطح پارچه مبلمان می نشیند، موی حیوانات و سایر زباله های کوچک وارد آن می شوند. گاهی لکه های غذا یا نوشیدنی روی پارچه باقی می ماند.

با گذشت زمان، هر چقدر هم که مبل کیفیت بالایی داشته باشد، ظاهر جذاب خود را از دست می دهد و ممکن است بوی نامطبوعی پیدا کند. بنابراین، مبل ها نیاز به تمیز کردن دوره ای دارند

شما می توانید نظافت مبلمان را به صورت آنلاین یا تماس با شماره های درج شده در وب سایت سفارش دهید.

تماس با تکنسین برگزیده

فعالیت در سراسر مشهد

همکاران مشتاق اند تا حد ممکن تقاضا را در سراسر مشهد برآورده کنند، همکاران ما تلاش میکنند که در مناطق، یعنی بخش‌های (امامت،احمداباد،کوهسنگی،شهرک غرب،باهنر،پیروزی،خیام،فکوری ،سرافرازان،هفت تیر ،صیاد شیرازی،هاشمیه،وکیل آباد،ملک اباد،سیدی،بلوار فرودگاه، عدل خميني,خیابان امام رضا، طبرسی شمالی و جنوبی و…)به درخواست ها  توجه کنند و بهترین خدمات را ارائه کنند.

معرفی مبل شویی معتبر

مبل شویی سپیدواش

قالیشویی عدالتیان

قالیشویی شاهد

ابریشم خراسان

مبل شویی پردیس

مبل شویی اعتماد

هزینه خدمات در مشهد

قیمت خدمات ارائه شده در جدول به میزان آلودگی بستگی دارد و بر اساس تعداد . ابعاد و نوع مواد شوینده محاسبه می شود. همچنین هزینه تمیز کردن کوسن و تشک دوبل به صورت جداگانه محاسبه می شود.و بازدید از پروژه های بزرگ رایگان است.

هزینه تعرفه خدماتکلیه قیمت ها به تومان میباشد

شستشوی مبل با مواد نانو خارجی هر نفر
۹۰٫۰۰۰
|
شستشوی مبل با مواد درجه یک ایرانی هر نفر
۷۰٫۰۰۰
|
کاناپه تخت خوابشو با مواد نانو خارجی هر نفر
۱۲۰٫۰۰۰
|
کوسن و تشک دوبل مبلمان
۲۰٫۰۰۰
|
صندلی ناهار خوری با مواد نانو خارجی
۶۰٫۰۰۰
|
صندلی ناهار خوری با مواد درجه یک ایرانی
۴۰٫۰۰۰
|
تشک خوشخواب یک نفره
۳۰۰٫۰۰۰
|
تشک خوشخواب دو نفره
۶۰۰٫۰۰۰

 نظافت مبل در محل

 مبل شما به عنوان مرکز اتاق نشیمن شما عمل می کند و به شما این امکان را می دهد که استراحت کنید و زمان با کیفیتی را با عزیزان خود بگذرانید. با این حال، مبل ها اغلب مستعد کثیفی، لکه ها و مواد حساسیت زا هستند. بنابراین، تمیز کردن منظم برای اطمینان از یک فضای زندگی تمیز و سالم ضروری است. در این مقاله به سوالات متداول در مورد نظافت مبل می پردازیم و پاسخ های تخصصی ارائه می دهیم تا به شما در درک اهمیت نظافت حرفه ای مبل و اینکه چگونه می تواند برای شما و خانه شما مفید باشد، کمک می کند.

نظافت کلی توسط متخصصان مشهد

متخصصان مجرب معرفی شده در مشهد تجربه گسترده ای در تمیز کردن طیف گسترده ای از مبلمان دارند و به خود افتخار می کنند که خدمات جامعی را برای کمک به حفظ ظاهر مبلمان شما ارائه می دهند. در واقع مبل ها یکی از رایج ترین لوازمی هستند که ما روزانه از آن استفاده می کنیم. با گذشت زمان، مبل ها می توانند در معرض لکه ها، کثیفی ها و فرسودگی قرار بگیرند که می تواند ظاهر و راحتی آنها را کاهش دهد. متخصصین می تواند به پاک کردن لکه ها و کثیفی ها از روی مبل شما کمک کند و همچنین می توانند تمیز کردن عمیقی را ارائه دهند که می تواند به افزایش عمر مبل شما کمک کند.

رفع لک سخت

 برای محو کردن انواع لکه ها، همکاران ما یک روش منحصر به فرد ایجاد کرده اند: برای هر نوع لکه پارچه مبلمان، ترکیب شیمیایی خاصی را انتخاب می کنند که تضمین شده است. اثربخشی محصولات ما بیش از 95٪ است. متخصصان ما حتی لکه های قدیمی و دشوار را پاک می کنند.

شستشوی عمیق

با استفاده از جاروبرقی استخراج کننده، مواد شوینده باقیمانده، کثیفی های حل شده و رطوبت اضافی از بین می روند و مبل را تقریباً خشک می کنند. در اخر کمی نم باقی میماند که در 2-4ساعت خشک می شود،

نظافت کلی مبل

محصول شوینده نانو به صورت جداگانه از یک سری محصولات تخصصی روی سطح مبل اعمال می شود که به آرامی اما به طور موثر کثیفی را از بین می برد و آن را از الیاف پارچه  بیرون می اورد.

فرآیند نظافت مبل

  1. ارزیابی اولیه وضعیت و انتخاب مناسب ترین روش
  2. رفع لکه ها و کثیفی ها با مواد شوینده نانو مخصوص پارچه
  3. عملیات لکه بری در صورت وجود لکه های سرسخت با استفاده از فرچه های مخصوص
  4. استخراج آب و ماده تمیز کننده از روی سطح مبلمان با استفاده از مکش قوی برای حذف کثیفی و محصول باقی مانده 

این روش به شما اجازه می دهد تا به عمق بافت نفوذ کنید و باکتری های پنهان را حتی از عمیق ترین لایه ها از بین ببرید.
همچنین از بین بردن بوی نامطبوع در صورت لزوم.

نکته مهم فرایند نظافت

به یاد داشته باشید که این مراحل به نوع مبل و کثیف بودن آن بستگی دارد و انواع خاصی از پارچه وجود دارد که ممکن است نیاز به درمان خاصی یا تمیز کردن حرفه ای داشته باشد. قبل از هر فرآیند تمیز کردن، باید با یک شرکت نظافت مبل حرفه ای مشورت کنید تا از مناسب ترین روش تمیز کردن اطمینان حاصل کنید

خشک شدن کامل در سریع ترین زمان

مطمئن شدن از خشک شدن کامل مبلمان شما پس از شستن، مهم است، و برای بهداشت نیز ضروری است زیرا در غیر این صورت، رطوبت باعث ایجاد میکروب هایی می شود که برای سلامتی مضر هستند و بوی نامطبوع دارند همچین باعث ایجاد لکه میشود.

جنبه مهم دیگر این است که هیچ راه بهتری برای اطمینان از ناپدید شدن لکه ها و کثیفی ها از خشک شدن کامل مبل شما وجود ندارد. این بهترین اثبات نتیجه نهایی تضمین شده است .

تماس با مبل شویی در مشهد

با تکنسین های مبل شویی در مشهد مبلمان خود را شاداب و سالم نگه دارید. کارشناسان ما از فناوری پیشرفته برای تمیز کردن عمیق استفاده می کنند که آلرژن ها را از بین می برد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر همین حالا با انها تماس بگیرید!

  • تجهیزات پیشرفته
  • محصولات نانو
  • تکنسین مجرب
  • عدم نیاز به جابه جایی

مزایای استفاده از مبل شویی

  • استفاده از جدیدترین فناوری ها
  • روش های مدرن و موثر
  • تجهیزات حرفه ای و پیشرفته
  • محصولات بهداشتی ایمن
  • تضمین کیفیت خدمات
  • ارائه خدمات در هر زمان؛
  • قیمت های مقرون به صرفه

احساس بهتری خواهید داشت

احساس بهتر و تمیز بودن همان چیزی است که وقتی متخصصان به مبلمان سرویس می دهند شما و خانواده تان تجربه خواهید کرد. تشک، پارچه مبل‌ها و ... نرم‌تر، تازه‌تر و بوی خوبی خواهند داشت - به شما اجازه می‌دهند احساس راحتی، آرامش و در خانه بودن داشته باشید . علاوه بر این هنگامی که متخصص از محصولات بهداشتی مجاز برای نظافت عمیق استفاده میکند، از هجوم های آلاینده ها جلوگیری می شود که سلامتی شما را افزایش می دهد.

مزایای شست و شو با دستگاه

صرفه جویی در زمان
 متخصصان ما عملیات شست و شو را در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از محصولات بهداشتی مجاز و تکنیک های موثر انجام می دهند.
صرفه جویی در هزینه
شست و شو با دستگاه نیازی به حمل و نقل ندارد پس در نتیجه صرفه جویی در هزینه میشود.
افزایش طول عمر
بعد از شست شو مبل شما جدید به نظر می رسد، همچنین محصولات بهداشتی نانو نه تنها تمام کثیفی ها را از بین می برند، بلکه عمر مبلمان را نیز افزایش می دهند.
رفع باکتری ها
دستگاه به شما امکان می دهد از شر باکتری ها که اغلب در ساختمان های آپارتمانی یافت می شوند خلاص شوید.

چرا نظافت مبل مهم است

مبل‌ها تمایل زیادی به لکه‌ها و جمع‌آوری کثیفی، گرد و غبار و دارند
و به علت تمیز کردن مبل مهم است چرا که فرایند نظافت مبل برای از بین بردن کثیفی، لکه‌ها، مواد حساسیت‌زا و بو طراحی شده است. با گذشت زمان، مبل‌ها تمایل به لکه‌ها و جمع‌آوری کثیفی، گرد و غبار پیدا میکنند و همین می تواند گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی، نشت و سایر آلاینده ها را جمع کنند اما تمیز کردن منظم آنها باعث از بین بردن این تمایل ها میشود و به حفظ یک محیط زندگی تمیز و سالم کمک می کند.

فرایند نظافت مبل با دستگاه

متخصصان ما با استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات همراه با محصولات سازگار با محیط زیست در تمام خدمات خود، ایمنی نظافت مبل شما را تضمین می کنند. فرایند تمیز کردن تکنسین های ما از یک دستگاه مخصوص با قدرت بالا است که 11 برابر قدرتمندتر از یک جاروبرقی معمولی خانگی است. علاوه بر این، فرآیند ضدعفونی با محصولات نانو به طور موثر باکتری ها، ویروس ها و ناخالصی های باقی مانده را از بین می برد و در کمتر از 4 ساعت خشک می شود تا از رشد کپک جلوگیری شود.

تمیز کردن و ضد عفونی تشک

خدمات تمیز کردن تشک باکتری ها، گرد و غبار و کنه ها را از تشک ها پاک می کند. این خدمات شامل جاروبرقی عمیق ، استفاده محصولات بهداشتی نانو جهت از بین بردن لکه، محصولات مجاز و مخصوص برای ضدعفونی و تمیز کردن ، فرچه مخصوص جهت از بین بردن کثیفی های عمیق و آلرژی زا می باشد. نتیجه یک تشک کاملا ضدعفونی شده و با طراوت، عاری از ، های مضر و آلرژن‌ها است که محیطی تمیز و سالم برای خواب را تضمین می‌کند.

سوالات متداول

آیا فرآیند تمیز کردن شما برای مبلمان من ایمن است؟

بله، فرآیند تمیز کردن طوری طراحی شده است که روی مبلمان شما ملایم باشد و در عین حال کثیفی، لکه‌ها و مواد حساسیت‌زا را کاملاً از بین ببرد. متخصصان از پاک کننده های غیر سمی و سازگار با محیط زیست و روش های کم رطوبت استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که مبلمان شما بدون آسیب تمیز باقی می مانند.

آیا تضمینی برای حذف لکه ها و بوها دارد؟

خیر، تضمینی برای حذف لکه، تغییر رنگ و بو نیست چرا که هر مواد پاک کننده فقط تا حدی اجازه استفاده دارد. در برخی مواقع پارچه آسیب می بیند. پیدا کردن این حد وسط هنگام تمیز کردن مبل بسیار مهم است. نظافتی که می تواند به پارچه آسیب برساند تنها با تایید کتبی قبلی مشتری انجام می شود.

فرآیند تمیز کردن معمولا چقدر طول می کشد؟

زمان مورد نیاز برای تمیز کردن مبلمان شما به تعداد و ابعاد بستگی دارد. به عنوان یک دستورالعمل کلی، تمیز کردن یک مبل استاندارد معمولاً 1.5 تا 3 ساعت طول می کشد . در طول ارزیابی اولیه، تکنسین ها تخمین زمان دقیق تری را به شما ارائه می دهند.

درخواست آنلاین

دریافت مشاوره رایگان و فوری!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *